بازگشت
بازگشت

انتصاب آقای دکتر محمد روشن به سمت مشاور مقام معظم تولیت در نظارت و ارزیابی

11 فروردین 1403, 16:07
انتصاب آقای دکتر محمد روشن به سمت مشاور مقام معظم تولیت در نظارت و ارزیابی

متن حکم حضرت آیت‌الله امامی کاشانی به شرح ذیل می‌باشد:

 

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

 

جناب آقای دکتر محمد روشن (دام بقائه و عزه)

با عنایت به سوابق مدیریتی جنابعالی و همچنین ماهیت حوزوی و دانشگاهی در مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره) که جنابعالی بحمدالله از آن آگاهی کامل دارید و به منظور روزآمدی و ارتقاء در دوره‌های متوسطه و عالی بدین‌وسیله به عنوان دستیار و مشاور اینجانب در نظارت و ارزیابی منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به موضوعات زیر اقدام و مستمراً گزارش آن به نظر برسد.

  1. تدوین سند چشم‌انداز توسعه با عنایت به اسناد بالادستی به ویژه وقف نامه و اساسنامه مدرسه‌عالی شهید مطهری (ره).
  2. نظارت بر اجرای دقیق مصوبات هیأت امنا، قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از قبیل آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی، ارتقاء و مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی.
  3. تقویت و تعمیق محتوی حوزوی مدرسه با استفاده از روش‌های نوین تدریس و زمان‌بندی مناسب مباحثه و... همچنین تدوین و برنامه‌ریزی برای تسلط بیشتر طلاب به زبان‌های خارجی با اولویت زبان عربی.
  4. ارزیابی مستمر اساتید عضو هیأت علمی و مدعو از نظر کمی و کیفی و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی.
  5. پیشنهاد و پیگیری ایجاد رشته‌های تخصصی جدید و متناسب با اهداف مدرسه‌عالی بر اساس درک نیازها و اقتضائات ملی و منطقه‌ای از قبیل فقه مضاف و سایر موضوعات حوزوی.
  6. نظارت بر حسن عملکرد آموزش متوسطه، ارزیابی مدیران و برنامه‌ریزی مناسب به منظور ایجاد نظام جامع آموزشی و تربیت دانش آموزان مستعد و نخبه و هدایت آنان به دوره عالی.
  7. نظارت بر تشکیل جلسات گروه‌های علمی، شوراها و کمیسیون‌های آموزش و پژوهشی برای انجام وظایف مقرر قانونی و گزارش اجرای آن.

محمد امامی کاشانی

۸ آبان ۱۳۹۸

لینک دانلود فایل

ارسال نظر

وارد کردن نام و نام خانوادگی، اختیاری است

(ضروری)